FIAT


«Фиат» (FIAT, Fabrica Italiana Automobili Torino ), най-големият италиански и V tomobilnaya Corporation. Тя произвежда автомобили, спорт и V tomobili, камиони, различни промишлени и селскостопански машини. Корпорациите също принадлежат на компанията за производство на космически продукти. Базирана в Торино.
Компанията е основана през 1899 г. от група инвеститори, сред тях Джовани Аниели (Giovanni Аниели), и започва да строи V CLE за лиценз "Рено" с двигател "De Dion". Организацията на производството Аниели от самото начало донесе социалистически идеалите си за възможностите за сътрудничество между работодателите и работниците. През 1903 г. в Италия бяха елиминирани тарифи от вноса на стомана, което е довело до бързото разрастване на производството: имаше оригиналните коли, таксита, камиони и автобуси, и започва производството на двигатели за самолети и кораби.
Автомобили Fiat, предназначен за луксозни купувачи, достигане на постоянно популярност не само в италианския, но и на световния пазар. В същото време марката "Фиат" се утвърди и V tomobilnyh раси, за довършителни работи, водена от марки като "Ланча", "Storero", "Милър" и "Nazzaro".
За първи път в Европа и V автомобилна компания FIAT шумно се обяви като за оригиналния модел производител S61 с 10,5-литров двигател, който печели състезания Гран При в Fratsnii през 1911.
Скоро, Джовани Аниели заключението, че е необходимо да се движи напред от занаятчийската индустрия за промишлен и през 1912 г. постави началото на масовото производство на V CLE под марката FIAT Той е един от първите, да се разбере, че всеки автомобилен производител се нуждае от свой собствен стил, който е за разработване на художника, стилист.
Пионер на тази идеология се е превърнала в модел Tipo Нулева 1912 Дизайн и V CLE оригиналност, не се различава и е подобен на модели на други фирми. И за да се получи "лицето" машина индивидуалност, Аниели наредил на своите господари, за да се развие шест различни облицовки на радиатора. FIAT и Alfa Romeo са първите, които да разпореди тялото си серийно производство на такива майстори като местен и Torretta (Locati & Toretta), и след това при Zagato и Touring (Touring).
От самото начало, Fiat е установила производство и преработка в чужбина. Пример за това е растението "Поукипси" в Съединените щати, която беше открита през 1909.
Този подход напълно отразява възгледите на Джовани Аниели, вече се планира разработването на методи за увеличаване на контрола върху производствената система. Резултатът беше проект "Lingotto" - в тези дни най-големият и V tomobilny комплекс в Европа, която започва производство през 1922 година.
Този проект се основава на определена стратегия: да се направи V CLE, че не е предназначена за елита и достъпна само за малцина, както и V CLE масовото производство. Това се осъществява благодарение на напълно нови принципи на индустриалната организация на производството на базата на вида konveyrnogo на поточна линия.
Първата световна война донесе лидерите на италианския Fiat в V производство tomobilnogo. От началото на 1920, Fiat вече е станала най-голямата компания в Италия. В много отношения, допринесли за това и опитен администратор на компанията Виторио Валета. Но в годините 1919-1920 FIAT и лично Аниели е трябвало да премине през серия от мощни удари, придружени от изземването на предприятия и офиси. Лидерите на въстаналите работници са били комунисти Антонио Грамши и Палмиро Толиати. Производството е почти унищожени. След идването на власт на Мусолини Аниели се връща в ръководството. През 1927 г., IFI създава холдинг за управление на FIAT. Водещата роля в стопанството и до днес семейството Аниели.
През 1932 г. дебютира "Balilla" производството на които скоро достигна броя от 113 хиляди парчета.
През 1936 г. тя се появява "Тополино» (Topolino, или "FIAT 500"), и двойно V CLE с изместване на двигателя от 569 cm3, най-малкият и V CLE в света, стартира през масовото производство. Първо там са били измислени формата и обема на тялото, но само след като инженер Данте Giacosa (Dante Giacosa) започва да се мисли за реда на Underneath на всички възли и шаси единици с задвижване на задните колела, като ги конструиране като кратка и лека конструкция с дупките в надлъжните елементи, за да се намали теглото , Необходимата твърдост е придобита само след прикрепването към рамката на тялото наклонена. Този известен и V CLE 1936-1955 е продала 519,000 единици. Различни модели на машината са били предназначени за увеличаване на интереса към тях в Италия и по този начин да доведе до общо увеличение на броя и V CLE.
По време на Втората световна война компанията FIAT бяха значително разрушена, а след освобождението на Италия национализирана. Въпреки това, Виторио Валета отиде на практика работи компанията.
След края на войната, с конвейера, когато е започнала производство бум започна да отидете на много нови модели: седан с две врати Fiat 500, Fiat бухалка 1100 B и 1500 D, а година по-късно и на C Fiat 500, 1100 Е и 1500 Е.
50-те години започва с началото на производството Fiat 1400 модел с тяло монокок, който, от 1953 г., е първият италиански и V автомобили, оферта, също така и в дизеловата версия. През същата година на "Mirafiori" освободен седан 1100/103 и 103 Universal TV. След половин десетилетие малките "Seicentos" и "Cinquecentos" промени лицето на Италия, което прави V CLE достъпно за всеки. Издадена от милиони, а V tomobili условие италианци останалия свят и се превръща в символ на икономическото чудо, въплътено в индустриалната трансформация на страната.
В началото на 60-те години компанията веднъж приватизирана. Начело на групата са внуци на Джон. Аниели старши, Умберто и Джовани-младши, въвеждането на нови подходи към организацията на производството. Предвид далновидна интуиция на управленски персонал, компанията пусна компактен V CLE Fiat 850, изработен в размер на 3 милиона единици. През 1966 г. Джовани Аниели, внук на основателя, става председател на дружеството и инициира редица проекти за укрепване на позицията на компанията на световния пазар.
Това беше през 1966 г., Fiat подписа споразумение със Съюза на съветските социалистически републики относно изграждането на Волга и V tomobilnogo ВАЗ завод в Ставропол-на-Волга, по ирония преименуван комунистическите власти след Толиати, почти унищожени Fiat в 20-те години. Производственият капацитет е 2000 автомобила ВАЗ 124 на ден. FIAT здраво установени в живота ни с изграждането на Волга колата, която даде на страната милиони автомобили и V автомобили, огромен брой работни места по време на основните растителни и съставни производители. Fiatovskuyu СЗА модел произвежда до сега. За "2105" и "2106" на техническото съдържание на почти близнак 124-ия "Фиат". Така че спокойно можем да кажем, тази загриженост, тъй като "shefe" съветски пътнически автомобилна индустрия. Невъзможно е да си представим днешните магистрали и градски улици без "Лада". Освен това, когато "руски фиати", продавани в чужбина (представяне на износа), благодарение на по-ниска цена, те успешно се състезаваха с "италианците". И сега на средна класа обществото е насочен към по- V tomobili ВАЗ, мнозина предпочитат "Класик", който е, FIAT-124 в миналото.
Fiat 124 е бил признат за V CLE година вече през 1967 г. - преди 30 години. Един успешен модел!
Тя включва компанията "Ланча" През 1969 г. Fiat. В същото време, паралелно с възникването на различни модели, като се започне с "Дино" и завършва с 128, 130, 127 и 126 серии, Fiat построен завод за производство и V CLE в Южна Италия, Полша и Бразилия, разпространение по целия свят италиански и V tomobilnoenou-хау, включително и опита, придобит след придобиване на такива известни марки като "Autobianchi" и "Lancia".
През периода, обхващащ петролната криза от 70-те години, акцентът беше поставен върху подобряване на готовите продукти и производствени процеси, които помагат да се постигне по-висока степен на автоматизация и създаде производство с помощта на по-ефективни методи и V Biles.
Производство на "Ритмо", започнала през 1978 г., благодарение на "Robogate", революционно автоматизирана система, донесе на компанията до ново ниво. Повратният момент в историята на V tomobilnogo загриженост "Фиат" започва през 1983 г., когато за първи път е пусната на известния "Uno", и V CLE, предлагаме широка гама от иновации: в областта на електрониката, в използването на алтернативни материали, блок на двигателя, и т.н.
През 1980 г., по-компактните и беше представен в Женева V CLE FIAT Panda. В продължение на 20 години, производството на компанията ФИАТ на е предложил 60 възможности Panda модел. Общият брой на колите, произведени - 4 милиона единици .. Въпреки по-скоро скромен външен вид, Panda е разработен ItalDesign студио под ръководството на Маестро Г. Giugiaro. Днес, този модел е един от най-евтините в Западна Европа.
FIAT Uno дебютира март 1983 в Женева. Този набор от "номер едно" - Uno остава най-популярният в Апенинския полуостров в продължение на повече от десетилетие. FIAT Uno отстранен от производствената линия в Италия май 1995 и прехвърля производство на полския завод плосък Polsca (бивш FSM) в Биелско-Бяла, на турски единица TOFAS-Фиат, както и египетския клон на El Nasr, където тези модели се произвеждат и днес. На италианския газопровод FIAT Uno заменя наследник - FIAT Punto.
Голям предно задвижване Fiat на Croma, представена главно от италианския автомобилен производител през декември 1985 г., хечбек с една стъпка назад врата, комфортен и просторен багажник, така наречената "dvuhspolovinoyobemny", този модел е създаден на един, както тогава се нарича, "пан-европейска" платформа "TIPO 4 "които все още се основава Lancia Thema, SAAB 9000 и Alfa Romeo 164. Croma модел е продължило по поточната линия до 1996 г., когато търсенето за нея падна напълно, и FIAT смята ненужно да продължи присъствието си в този клас.
През 1986 г., Fiat Group придобива "Алфа Ромео" и нейните клонове, като по този начин укрепване на позициите си на световния пазар. Политиката на фирмата позволено скоро се въведе на пазара нов модел Alfa 164, който отекна в сърцата на запалените фенове на легендарната марка. След Алфа 164, последвано от серия от модели, сред които е Алфа 156, от които на въпроса уреден през 1997 г. и стана Автомобил на годината.
хечбек с пет врати Tipo дебютира през януари 1988 г., седан с четири врати лъскав тритомната shestiokonny Темпра - през февруари 1990 г., комби с пет врати Темпра Station Wagon (както го наричаха FIAT Темпра) и ван RIT Маренго - през май 1990 година. Тези модели са направени на една платформа, но техният дизайн е малко по-различна. В същото концерн FIAT технологична платформа освободен, и подобен по размер, но по-скъпи и престижни модели C и D сегмента - Lancia Delta и Alfa Romeo 33, и Lancia Dedra с Alfa 155.
По външен вид прилича Tipo увеличен мащаб предишния бестселър на пазара - FIAT Uno, и все още е на престижната титла "Автомобил на 1989" бе присъдена на него. Въпреки това, по-широко приемане на пазара Tipo никога не са получавали. През октомври 1995 г., гама Tipo и Tempra заменен в Италия за семейство от модели Bravo / Brava и магьосник.
Punto / Sporting предно задвижване и V CLE от особено малка класа (хечбек 3- и 5-врата). Най-популярни в класа, 17 основни модела (включително Cabrio). GT - най-мощната версия. Дебют - есен 1993 г. Новото поколение на този модел - през юли 1999 година.
Sport Coupe Fiat Coupe, базиран на Fiat Bravo е един от най-евтините модели от този тип. Coupe Turbo - най-мощната версия с висока производителност и макс. скорост от 250 км / час, конкурент компресор Mersedes-Benz CLK и Porsche Boxter. Първият модел е въведен през ноември 1993 г. През лятото на 2000 г. новото оборудване Coupe 2,0 20V Turbo Plus е показан по време на автомобилното изложение в Торино със 220 конски сили двигател и 6-степенна скоростна кутия.
Fiat Ulysse, миниван с напречно двигател и предно предаване. Продуциран съвместно от Peugeot / Citroen и Fiat / Lancia. Premiere обширна семейство от 7-8-местен еднообемен увеличен капацитет в рамките на съвместния U60 проект FIAT и PSA Group фирми се състоя през януари 1994 година. Производство на всички модели, основаващи се на обща платформа, проведени в новия завод NordSEVEL в северната част на Франция. В началото на 1996 г., на пазара бе представен на товари и полезност семейство (U64) миниванове FIAT Scudo / Citroen Jumpy / Peugeot Expert, обединена върху шасито и по част от тялото с venami семейство мини-U60. U64 Platform замества къса база FIAT Talento.
За първи път Fiat Barchetta е представен през пролетта на 1995 по време на автомобилното изложение в Женева и е признат за най-красив кабриолет салона. Това предно задвижване конвертируеми спортен автомобил - паяк с отворена или свалящ се твърд покрив; Тя е направена на базата на Fiat Punto, Fiat е съвместна разработка и дизайн студио Pininfarina.
През лятото на 2000 г. по време на автомобилното изложение в Торино бе показан "лукса" Barchetta Riviera клас.
Fiat Bravo / Brava, и V tomobili на клас с напречна оформление двигател и предно задвижване. Най-новото поколение на хечбека Golf-класа (сегмент С, по европейската класификация) FIAT група, въведена през септември 1995 година. И много добре - в две направления Bravo / Brava спечели с почетното звание "Автомобил на 1996".
Fiat Marea модел на D-класа Европейския, sozdannayana платформа Брава, но вече и по-просторна от предишната. "Лукс" версия HLX има седалка за водача с електрическо регулиране, две странични въздушни възглавници и стерео оборудване клас "Hi-Fi" с шест високоговорителя. Byda първия модел, представен през юли 1996 г. През 1998 г. Русия е специално проектиран за "Arctic" версия на Fiat Marea.
FIAT Palio (Сиена - аржентински модификация Fiat Palio) и компактен V CLE малък клас. Първият модел е въведен през 1996 г. Първоначално V CLE произведени в Бразилия, от 1997 - в Аржентина и Полша. През 1997 г. той започва производството на вагона на станция модел. През 1998 Fiat Palio вагон започнал да доставя на европейския пазар. През 2000 г. той се присъединява към един вагон Уикенд 3- и 5-врати хечбек Palio.
През март-април 1998 в Торино бе представен FIAT Seicento, и V CLE от особено малка класа. Както на Panda, тази кола принадлежи към Европейското клас размер А. Произведено в Полша, които се продават на европейския пазар. Произведени основни версии: Млади, S, SX, Citymatic , Suite, Спортни, както и електрически Seicento Elettra.
Multipla първия модел е представен през есента на 1998 г. Това миниван средна класа - на първо място в своя клас и V триал от този тип. Възродената името на резервната скамейка и компактни V ППО 50-те години. През лятото на 2000 г. нова серия Special с по-високо ниво на оборудване.
През октомври 2000 г. компанията пусна на полезен модел Doblo по време на автомобилното изложение в Париж. Тази машина се предлага както в пътнически и в изпълнение на товари (Doblo Cargo).
В Италия Stilo за продажба от 06 октомври, 2002. хечбек с три врати, който замества модела Bravo, е адресирано до феновете на активното шофиране. На свой ред, пет врати и V CLE (той замества Fiat Brava) - е опция "семейство". Fiat Stilo ще бъде издаден в рамките на шест - седем години. Общият планиран производствен капацитет - 2,5 милиона автомобили.
Concern постепенно придобиване на фалиралите фирми и днес под "покрива" FIAT събра и FERRARI, и LANCIA, и ALFA ROMEO. Той принадлежи към него и няколко трактора растения.
Интернет сайт: www.fiatgroup.com
Представителство в Русия: www.fiat.ru
  •  съгласие
  •  съгласие
  •  съгласие
  •  съгласие
  •  съгласие